VÍTEJTE

Vítejte a děkuji, že jste si udělali chvíli čas a nahlédli do blogu, který je věnovaný mému velkému hobby - tvoření z papíru. Přejí vám příjemně strávené chvíle při prohlížení. Těším se na Vaše komentáře.


pondělí 14. srpna 2017

SVATEBNÍ MARATON část 1.

Naposledy jsem dávala příspěvek v dubnu. Je to hrůza, jak ten čas letí. Ne, že bych nic nedělala...... .

To, že času na tvoření mi nějak záhadně ubývá jsem tady už několikrát zmiňovala. Záhada zatím není vyřešena, ale jsem optimista a věřím, že v tomto směru bude lépe. Ale kdy?????
 Přece jen jsem si na nějaké to tvoření čas našla (noci jsou sice dlouhé, ale potom ta rána ..... no už to není to co dříve). Někdy v květnu začal můj letošní svatební maratón.
Jako první jsem pro letošní svatební sezonu tvořila opět sadu - kniha, album, krabice. Volba padla na přírodní tony s doplňkovou růžovo až červenou barvou. Opět jsem se snažila trošku přiblížit svatebnímu oznámení, které jsem dostala pro inspiraci.
Vzhledem k zachování soukromí jsem příjmení v oznámení překryla.


Krabice je tentokrát ze dvou samostatných dílů - dna a víka. Uvnitř je stuha, aby šel obsah dobře vytáhnout. Krabice je slepena z 2mm lepenky, olepena knihařským papírem v hnědé barvě a s textilní  plátnovou strukturou. Na centrální motiv, který je společný pro celou sadu, jsem použila razítko věnečku s lístečky od Katuan's. Věneček jsem tiskla na již připravený text z tiskárny. Kytičky jsem vyřezala pomocí šablony na BS z akvarelového papíru, do kterého jsem zapustila růžovou vodovku. Výřezy jsou opět od Katuan's - výřezy lístečků. Samozřejmě, že nemohou chybět saténové stuhy ze Stuha Dobruška (do Dobrušky jezdím do práce) :)





Svatební kniha hostů je zhotovena šitou vazbou a vlepena do hřbetu desek, na který je použit stejný materiál jako na celou sadu. Listy jsou bílé hladké 200g u hřbetu zdvojené, aby šla po nalepení polaroidových fotek dobře zavřít.





Svatební album je lepené a zdobené střídmě za použití vzájemně ladících papírů. Papíry nejsou z jedné sady. Vybírala jsem ty, které se mi z mých nasyslených zásob hodily.






Když jsem kupovala papír s akvarelovými květy od Alexandra RENKE neměla jsem vůbec představu o tom jak je použiji. Nakonec jsem je vystřihla a nějak se mi sem líbily.



Na poslední stránku jsem ještě nalepila kapsu na CD s fotkami, ale nějak jsem ji už nestihla vyfotit.


Trochu detailů, stále se opakujících :)



Pokud jste vydrželi až sem, moc vám děkuji. Snad se Vám sada líbila a těším se, že se zastavíte u dalších ještě asi dvou částí mého svatebního maratónu.

Zuzana
  

4 komentáře:

  1. Jste úúúžasná, je to krááásnéé !!!! Šá

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzi, další tvůj majstrštyk! Nádhera! ❤

    OdpovědětVymazat
  3. máte to opravdu všechno strašně kráááásnéééé, co mám prosím dělat, abych si mohla album objednat prosím??? můj email je andy15@centrum.cz a tel. je 775442243

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...