VÍTEJTE

Vítejte a děkuji, že jste si udělali chvíli čas a nahlédli do blogu, který je věnovaný mému velkému hobby - tvoření z papíru. Přejí vám příjemně strávené chvíle při prohlížení. Těším se na Vaše komentáře.


neděle 22. července 2018

SVATEBNÍ MARATON část 2

Dalo by se skoro říci, že rok se s rokem sešel a já dodělávám resty, které vůči blogu mám.
Do loňského svatebního maratonu, který jsem nakonec nedopsala, patřila červencová svatba mé dcery. Jelikož si novomanželé svatbu zařídili skoro sami na mě zůstalo pouze papírové tvoření, na které jsem taky nezůstala úplně sama. 
Svatba byla laděna do tyrkysova. Vyráběli jsme si sami svatební oznámení, jmenovky na stůl, krabičky na mandličky, meničkový a nápojový lístek, zdobili jsme lahve se svatebním vínem, krabici na svatební gratulace (fotku nemám ) a hlavně jsem dělala svatební knihu přání, do které svatebčané dělali fotky polaroidem a přidali nějaký text.

 Myslím, že se to povedlo a z knihy se stala pěkná vzpomínka.






Tvůrčí nepořádek při výrobě svatebních oznámení.


Jmenovky na stůl a krabička na mandličky.



Ještě je v plánu svatební album, ale vybrat z 800 fotek ty nej, když se mi líbí všechny.... . 
Kdy se k němu dostanu to fakt nevím. Zatím jsem nevybrala ani ty fotky a čas tak rychle utíká.


 Krásné léto 2018


2 komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...