VÍTEJTE

Vítejte a děkuji, že jste si udělali chvíli čas a nahlédli do blogu, který je věnovaný mému velkému hobby - tvoření z papíru. Přejí vám příjemně strávené chvíle při prohlížení. Těším se na Vaše komentáře.


sobota 22. dubna 2017

STROMOVÝ DŮM

Na podzim loňského roku mě oslovil zástupce Resortu Green Valley s dotazem, zda bych byla ochotná vyrobit knihu návštěv a desky na propagační materiály pro Stromový dům - Tree House, který provozují. Kapacita stávající knihy by již nestačila a do nové sezony 2017 by rádi vstoupili s knihou novou a navíc ještě deskami na propagační materiály.
 Nabídkou jsem byla zaskočena a zároveň poctěna.
Jelikož se na letošní sezonu budoval ještě jeden, nový dům na stromě, vyráběla jsem nakonec knihu a desky ve dvojím provedení.
 Konkrétní požadavek se týkal pouze velikosti a kniha měla mít papíry gramáže 300 v počtu 40 listů a takovou vazbu, která by odolala a vydržela min. 2 roky častého používání.
Po vzhledové stránce jsem měla volnou ruku. Vodítkem mi byly i propagační materiály, které mi byly k mé radosti zapůjčeny. Jelikož je dům postaven ze dřeva uprostřed přírody, věděla jsem, že budu volit přírodní materiály i barvy. Opět přišel na řadu můj oblíbený korkový knihařský papír, tentokrát v kombinaci s plátnovým papírem.


Něco málo fotek a trocha z výrobního procesu.

Kniha

Vazba knih je šitá. 300 gramové papíry jsou už poměrně pevné, sešívala jsem 11 sad po dvou přehnutých arších velikosti A3. 


Hotové sešité bloky.


Desky, do kterých se vlepí sešité bloky jsou z 2mm lepenky potažené z části korkem a z části plátnem.


Vrchní strana je dekorovaná siluetou stromu a nápisem TREE HOUSE. který jsem vyřízla na BS ze stejného papíru jako podklad a podlepila zelenou pěnovkou. Nechtěla jsem ho příliš výrazný, ale měl být trochu plastický.



A teď už jenom vlepit sešité bloky, což považuji za nejnáročnější etapu při výrobě knihy.





Snad vydrží.

Desky na propagační materiály

Jsou o něco větší než je A4, aby se do nich právě A4 vešly. Opět jsou vyrobeny z 2mm lepenky potažené korkem a plátnem. Uvnitř je na každé straně kapsa na prospekty, kapsička na vizitku a poutko na propisku.








Pokud jste dočetli až sem, děkuji vám za váš zájem a třeba se někdy ocitnete v domě na stromě.

Přeji lepší počasí a užívejte jarní dny.

Zuzana

1 komentář:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...