VÍTEJTE

Vítejte a děkuji, že jste si udělali chvíli čas a nahlédli do blogu, který je věnovaný mému velkému hobby - tvoření z papíru. Přejí vám příjemně strávené chvíle při prohlížení. Těším se na Vaše komentáře.


pátek 23. října 2020

ONA, CO MILUJE LETADLA

S výzvami jsem na tom bídně, většinou nevěřím tomu, že splním co se očekává. Jedna pro mého tvořivého ducha přišla.  

V srpnu 2019 mě oslovila jistá milá dáma tímto emailem, 

" .... měla bych zájem o vyhotovení speciální krabičky na oslavu mých padesátých narozenin, které se tedy budou konat až příští rok v létě. Ale já razím heslo "Není čas ztrácet čas". Jelikož chci své narozeniny pojmout zcela netradičně a to bez hmotných darů, chtěla bych tento box využít na dary finanční a na přáníčka. Jelikož jsem "cvok" do letadel a létání a se vším tím spojené, bylo by prima, kdyby se všechno na krabičce i třeba v krabičce týkalo této vášně!" 

Po několika dalších emailech a telefonech jsme se domluvili.

Bylo to zvláštní přání. To, že udělám krabici s otvorem ve víku jsem věděla hned, ale ta letadla mi nedala spát. Ještě, že jsem měla tak dlouhou dobu na rozmyšlenou. 😃 Nakonec z toho vyšla nejlépe runway 50, vrtule, palubní přístrojový panel a letadla. 

Než jsem se pustila do samotného tvoření objevil se na scrapovém trhu pěkný papír letní oblohy, šablona s letadýlky a vytiskla jsem si obrázek vrtule a letadla. 
Slepila jsem krabici cca 25x25x25 cm a víko s otvorem. Pak polepila a přidala to co jsem si připravila svázala stuhou a krabice pro leteckou nadšenkyni byla na světě.

Jo, a vrtule se točí!!!!! 😊😊😊😊






Tvoření zdar. 

3 komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...