VÍTEJTE

Vítejte a děkuji, že jste si udělali chvíli čas a nahlédli do blogu, který je věnovaný mému velkému hobby - tvoření z papíru. Přejí vám příjemně strávené chvíle při prohlížení. Těším se na Vaše komentáře.


pátek 23. října 2020

ALBUM PRO JANU

Opět jsem měla možnost zpracovat album s fotografiemi. Putovalo do příbuzenstva k padesátým narozeninám.

Jako základ jsem použila  černé kroužkové album z Davony. Inspirace z on-line tvorby s Iriskou za zrušený jarní Kuks. Tenkrát jsem si vyzkoušela tvořit stránky na černém podkladu a líbilo se mi to. Nemám moc ráda, když jsou kroužky nezakryté, tak jsem na něj ještě udělala desky z knihařské lepenky, které jsem potáhla korkovým a šedým knihařským papírem. 

Na celé album jsem použila dvě sady papírů 15x15 od STUDIO LIGHT  Happy Moments / no. 148 a Happy Moments / no. 147

Velká čísla od Marie-LN Geffray a stejně tak i ostatní její šablony jsou úžasné.

Nápisy jsem děla pomocí šablon Crealies, jsou štíhlé a dají se z nich sestavit i delší nápisy, které nezaberou moc místa a přitom na sebe dobře upozorní.

Nechybí ani razítka z Hurá Papíru
Poprvé jsem rozstříhala několik fotek a udělala z nich něco jako koláž. Výsledný efekt se mi líbil.

Došlo i na schovávačku. Slepené dva listy alba k sobě z nichž jeden je kratší a kapsa je hotová. Jednoduché a co má být skryto je ukryto.

A vzpomněla jsem si jak úžasná jsou razítka od KETY.

Jsem i trochu vybarvovala. :)

Omlouvám se za rozmazanou fotku, nějak mi to uteklo.

A to je konec, přátelé!!!

Děkuji za nahlédnutí a mějte se krásně.

Zuzana

4 komentáře:

  1. ahoj Zuzko 😉 Teda ty sis opět krásně pohrála s tím papírem a fotkama. Jednoduché a moc krásné. Pěkné zdobení. To černé album je i pro ženu elegantní👍👏KRÁSNÉ

    OdpovědětVymazat
  2. Perfektní jako vždy. Obdivuji tě, jak ti vydrží super nápady od začátku do konce. Superwoman ❤️

    OdpovědětVymazat
  3. Moc povedene. A desky jsou bomba. Diky za inspiraci.

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzanko, opět mistrovská práce. Máš můj obdiv. .)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...