VÍTEJTE

Vítejte a děkuji, že jste si udělali chvíli čas a nahlédli do blogu, který je věnovaný mému velkému hobby - tvoření z papíru. Přejí vám příjemně strávené chvíle při prohlížení. Těším se na Vaše komentáře.


středa 28. října 2020

DORTÍK PLNÝ PENĚZ

 Exploding box je prostě populární. Aby ne. Je to všestranně využitelná krabička s bonusem WAU efektu.

Tentokrát byl svatební pro Karolínu a Tomáše. Podmínkou byla modrá barva a měl se do něho vejít opravdu velký balík peněz, slovy velký počet bankovek cca 40 ks. 

Základem je bílá čtvrtka vyšší gramáže. Box je dekorovaný scrapbookovými papíry se zlatým zdobením SCRAPMIR - BLUE AND BLUSH



Pro velký počet bankovek se mi zdálo nejvhodnější uložení ve formě ruličky a 40ks papírků v ruličce to už je nějaký objem, proto jsem na dno boxu připevnila plechovou krabičku a jako víčko jsem udělala "dortík politý čokoládou"









Zabaleno.


A ještě gratulace ze stejných papírů, aby to vše ladilo. 


Krásný podzimní den a tvořte, relaxujte.

4 komentáře:

  1. Zuzko, ty to vždy uděláš tak, že mi spade brada ... Boží!

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásná barevná kombinace. Boxiku také moc sluší to zabalení do celofánu. Je pod ním vidět ta krása, ale není vidět to tajemství co se tam skrývá. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzanko, máš to jako vždy krásné a vypracované do detailu. :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je nádhera Zuzko, jak píše Janička, spadla mi "opět" brada .... Precizní dokonalost.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...