VÍTEJTE

Vítejte a děkuji, že jste si udělali chvíli čas a nahlédli do blogu, který je věnovaný mému velkému hobby - tvoření z papíru. Přejí vám příjemně strávené chvíle při prohlížení. Těším se na Vaše komentáře.


středa 8. května 2019

ALBUM PRO MÍŠU A LUKÁŠE

Toto album jsem vyráběla loni na podzim a navazuje na SVATEBNÍ KNIHU, kterou jsem dělala na svatbu pro Míšu a Lukáše. Jde o první album, které jsem zpracovávala i s fotkami. 

Ženich s nevěstou měli krásné čtvercové svatební fotky se širokým bílým okrajem. Při zachování barevnosti podle svatebního oznámení, které bylo v růžové a zelené barvě jsem stránky alba zdobila jen lehce (alespoň si to myslím). Velkost alba je cca 20 cm. Vazbu jsem zvolila opět kroužkovou, skrytou v deskách. Desky jsou potažené tapetou a knihařským papírem. Na zdobení stránek jsem použila svatební texty od Papero amo, výseky z BS, dřevěné výřezy, enamelky a barevně ladící papíry.

A takhle to dopadlo. Pro zachování diskrétnosti jsem obličeje zúčastněných rozostřila.




Datum seznámení


Datum zasnoubení


Svatební oznámení uložené v plastové kapse, protože je oboustranné.


























Děkuji, že jste dočetli až sem. Krásné jarní dny.



3 komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...