VÍTEJTE

Vítejte a děkuji, že jste si udělali chvíli čas a nahlédli do blogu, který je věnovaný mému velkému hobby - tvoření z papíru. Přejí vám příjemně strávené chvíle při prohlížení. Těším se na Vaše komentáře.


čtvrtek 10. května 2012

TVOŘENÍ V BROUČKU

Tak přibližně 1x do měsíce se uskuteční v Občanském sdružení Brouček v Solnici výtvarná dílna. Dnešní dílna byla prezentována s tématem Dekorace do bytu. Loni jsme na toto téma malovali na výřezy ze dřeva.
Jelikož už jsem na dřevo dlouho nemalovala a poslední dobou naprosto propadám papíru, tak mě napadlo zkombinovat tyto vlastně příbuzné materiály. Tak trochu mě inspirovali hoplky z Pretty Papers svými shadow boxy, které vyráběly na Scrapbookovém kurzu v Liberci.
Jelikož občas ( skoro pořád ) nechávám všechno na poslední chvíli, ne jinak to bylo i tentokrát. Potřebovala jsem vymyslet co vlastně budeme vyrábět. Překližkových výřezů jsem měla dost, tak jsem začala kombinovat a zkoušet tak dlouho až byla inspirace na světě. Ale dalo mi to dost zabrat. Prostě mi nepadají nápady z rukávu a někdy je to pro mě docela dřina něco vyprodukovat :):) .

Zde je můj inspirační projekt.





Tvořilek bylo málo, ale o to více jsme si to užily (samé ženy) .
 A zde jsou jejich dílka.


Všem zúčastněným se akce líbila a to je pro mě velkým povzbuzením.

Děkuji za nakouknutí a zase příště na počtenou.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...