VÍTEJTE

Vítejte a děkuji, že jste si udělali chvíli čas a nahlédli do blogu, který je věnovaný mému velkému hobby - tvoření z papíru. Přejí vám příjemně strávené chvíle při prohlížení. Těším se na Vaše komentáře.


neděle 20. května 2012

SLON V KRABICI .......

...... nikoli v porcelánu.

Za začátku byl krásný keramický slon - nepatřící mně.


 Byl kamarádky pro její kamarádku jako dárek k narozeninám a já měla tu čest vyrobit na něho obal. 
Domluvily jsme se, že to bude přáníčková skládaná krabička.
 Barevnou kombinaci jsem zvolila červeno-černo-bílou. Na základ jsem použila červenou čtvrtku od Basic a kombinovala s černobílými čtvrtkami zdobenými glitry.




Krabička po otevření.


Krabička z venkovní strany.


Vnitřní uspořádání.


Několik detailů.




Přeji krásný den a příště napočtenou.

2 komentáře:

  1. Ovšem to je paráda! Nejen slon, který je opravdu moc krásný a líbil by se mi ve sbírce, ale samozřejmě i krabička, která je plná nádherných detailů. Kamaráce kamarádky závidím. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jedním slovem: BOMBA! jojo, i slon se mi líbí a krabička...jen zírám!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...