VÍTEJTE

Vítejte a děkuji, že jste si udělali chvíli čas a nahlédli do blogu, který je věnovaný mému velkému hobby - tvoření z papíru. Přejí vám příjemně strávené chvíle při prohlížení. Těším se na Vaše komentáře.


čtvrtek 27. srpna 2020

SCRAP VÝZVY A JÁ

Výrobě fotoalb, přání a jiného papírového tvoření ze světa scrapbookingu se již nějakou dobou věnuji.
To co jde trochu mimo mě je účast na různých výzvách, které pro scrap nadšence vyhlašují různí prodejci a výrobci scrap materiálu. Důvodem mé neúčasti není to, že bych snad nechtěla, ale nějak mi to nejde se zúčastnit. Nějak nestíhám sledovat a vyrábět do termínu.
Letos jsem se ale překonala. V dubnu vyhlásila výzvu francouzská společnost Marie-LN Geffray, kterou jsem objevila díky skvělé scrap ženě Janě Sadloňové
Zamilovala jsem si jejich vyřezávací šablony a tak jsem se nechala zlákat a hecla jsem se. Vůbec jsem si nemyslela, že vydržím až do konce.
Výzva měla 6 částí, vždy po týdnu nová podmínka.


Výzva prvního týdne - přání dle předlohy


Můj příspěvek





Výzva druhého týdne podle Jany Sadloňové - barevná paleta
Můj příspěvek





Výzva třetího týdne - chrastidlo

Můj příspěvek




Výzva čtvrtého týdne - záložka do knihy
Můj příspěvek




Výzva pátého týdne - stránka podle předlohy

Můj příspěvek 




Výzva šestého týdne 

Na obrázku může být: 5 lidí
Můj příspěvek


Jsem ráda, že jsem vydržela až do konce a překonala samu sebe.

Příště natvořenou
Zuzana





1 komentář:

  1. No,👍👏 věřím, že i Janička S. měla z Tebe velikou radost. To jsou tak krásné příspěvky. A jaké bylo vyhlášení této výzvy?

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...