VÍTEJTE

Vítejte a děkuji, že jste si udělali chvíli čas a nahlédli do blogu, který je věnovaný mému velkému hobby - tvoření z papíru. Přejí vám příjemně strávené chvíle při prohlížení. Těším se na Vaše komentáře.


pondělí 24. srpna 2020

KOREK V AKCI

 Již v několika projektech jsem použila korkový papír a zjistila jsem, že je to úžasný materiál. Už je to nějakou dobu co jsem si koupila korkovou látku. Je také úžasná. Použila jsem ji  na výrobu diářů na rok 2020. Jeden pro sestru, jeden pro kolegyni a jeden jsem si nechala pro sebe. Byli to spíše první pokusy, ale nakonec slouží svému účelu a korková látka se osvědčila. Vypadá to, že bude v hlavní roli i pro diáře na rok 2021. Všechny jsou kombinované s kraft papírem. Všechny mají vnitřní blok šitý, pouze v upevnění do desek se liší. Prostě jsem zkoušela různé vazby jako naprostý laik. 

Myslím, že nedopadly nejhůř.

PRVNÍ - velikost A6





DRUHÝ - korkový s měkčenými deskami, velikost B6






TŘETÍ - kombinovaný s knihařským papírem, velikost A6








Zkusit se má všechno, tak jsem zkusila a takto to dopadlo. Tvoření zdar a u dalšího příspěvku na viděnou.

Zuzana

2 komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...