VÍTEJTE

Vítejte a děkuji, že jste si udělali chvíli čas a nahlédli do blogu, který je věnovaný mému velkému hobby - tvoření z papíru. Přejí vám příjemně strávené chvíle při prohlížení. Těším se na Vaše komentáře.


čtvrtek 27. února 2020

EXPLODING BOX AMSTERDAM


Tento exploding box byl pro mě poněkud specifický.
 Poprve jsme dělala takto velký - měl se do něho vejít poukaz na výlet do Amsterdamu, který bude na A4 složený na třetiny jako do DL obálky. Takže rozměr základny cca 11 x 22 cm. Základ pro krabičku byl tedy 31 x 42 cm
Druhé specifikum bylo téma Amsterdam -  trochu mě to vyděsilo - tématicky moc tvořit neumím.
Papír na téma Amsterdamu jsem nesehnala, ale sehnala jsem šablony do BS s větrným mlýnem, holanské domky a tulipány. To muselo stačit. 
V Paper Garden jsem koupila jemně dekorovaný papír od Piatek 13-Love In Bloom 02 v počtu 5 ks a všech 5 ks jsem rozstříhala. Zbylo mi pár kousků, které jsem zužitkovala na přání.
Jak jsem se s Amsterdamem poprala můžete vidět níže.









Ještě jedna inspirace. Kupujete koření značky Vitana - takové ty sáčky na zip. 
Už delší dobu ty zipy ze sáčku stříhám a schovávám, protože co kdyby. A tady je to co kdyby. Tento zip jde krásně využít na zavíráni různých obálek. Dobře drží a snadno se rozdělává. Přilepila jsem oboustrankou.  Tak to jen tak, kdyby jste někdo chtěli využít.


Mějte krásný den.

1 komentář:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...