VÍTEJTE

Vítejte a děkuji, že jste si udělali chvíli čas a nahlédli do blogu, který je věnovaný mému velkému hobby - tvoření z papíru. Přejí vám příjemně strávené chvíle při prohlížení. Těším se na Vaše komentáře.


sobota 17. září 2016

SVATEBNÍ SADA č. 3

Myslím, že jsem nalepená aspoň na tři měsíce dopředu :). Ale bavilo mě to. 

Inspirací pro desky mi bylo svatební oznámení s kytičkami. Nejlépe se mi pro tento účel hodila razítka a vyřezávací šablona od Heartfelt creations
Na stránky alba jsem použila krásné papíry od Craft and you design z kolekce Rose garden,  Weding garden a My wedding. Tyto papíry jsou tak krásné, že ani moc zdobení nepotřebují. Dále jsem použila překližkové výřezy, bez kterých si to už neumím představit a nějaké další doplňky.

Celá sada se skládá z dárkové krabice velikosti cca 24x24x7 cm, svatební knihy hostů a alba.  
 Vše je potaženo opět tapetou a knihařským papírem. 
Jiné obdobné varianty můžete vidět zde a zde

Omlouvám se za kvalitu fotek, ale fotila jsem navečer a mobilem, protože jsem druhý den předávala a už moc světla nebylo.




Svatební oznámení vloženo jako součást alba.
 









  



Něco málo detailů



A samozřejmě také gratulace k svatbě.
















3 komentáře:

  1. Zuzí, Ty teda jedeš....je to parádní!

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzko, to je nádhera! Konečně vidím chipboardy z Paper Garden v akci! Máš to luxusní! :-) Dianka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...