VÍTEJTE

Vítejte a děkuji, že jste si udělali chvíli čas a nahlédli do blogu, který je věnovaný mému velkému hobby - tvoření z papíru. Přejí vám příjemně strávené chvíle při prohlížení. Těším se na Vaše komentáře.


středa 21. května 2014

MOJE PRVNÍ ATC

Již je to nějakou dobu co mě oslovila scrapžena Denisa, jestli bych si s ní nevyměnila ATC kartičku. Bylo to pro mě nečekané překvapení a zároveň čest a výzva, neboť jsem do té doby byla tvořením ATC kartiček nepolíbená. Téma jsme, vzhledem k mému začátečnictví, nechaly raději volné.
Za nějakou dobu mi domů přišla obálka a v ní tato krásná ATC kartička.

Deniso moc díky za krásnou kartičku i za možnost výměny!!!


A zde je moje prvotina.


 Tvoření ATC se mi líbilo. Je to rozhodně něco jiné, když se mám vypořádat s tak malým prostorem.

Děkuji za nakouknutí a zase někdy příště.



1 komentář:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...