VÍTEJTE

Vítejte a děkuji, že jste si udělali chvíli čas a nahlédli do blogu, který je věnovaný mému velkému hobby - tvoření z papíru. Přejí vám příjemně strávené chvíle při prohlížení. Těším se na Vaše komentáře.


středa 18. prosince 2013

HURÁ NA HORY aneb Silhouette v akci

Již několik let vlastním řezací plotr Silhouete, nikoli Cameo nebo Portrait, ale ještě starší typ SD. Když mi  tenkrát přišel, měla jsem z něho velikou radost. Koupila jsem ho přes internetový obchod v USA - tenkrát v akci, takže celkem za slušnou cenu. Co se používání tohoto přístroje týká, jsem ale stále začátečník. Nejvíce ho používá moje dcera s přítelem k řezání samolepek na kamion :). Já jsem ho pro své scrap projekty ještě nevyužila - je to ostuda. I tak jsem ráda, že ho mám a doufám, že až budu mít novou pracovnu tak se najde místo i pro něho.
A teď k věci. Každoročně mužská část z okruhu našich přátel, včetně mého manžela, který letos bohužel nejel, jezdí před vánoci na alpské lyžování. V hlavě jednoho ze zúčastněných se zrodil nápad zda bych jim nenamalovala nějaká společná lyžařská trička. 
Malovat barvami na textil se mi nechtělo a vzpomněla jsem si na Silhouette. Na internetu jsem nastudovala návod jak řezat a zažehlovat folie na textil, objednala trička a folie, našla příhodný obrázek a napsala text, vyřízla, nažehlila a trika byla na světě. 
Trvalo to pár hodin, chvíli jsem se u toho i zapotila, když mi folie při žehlení místo na triku zůstávala na přenosové folii, ale dopadlo to. Chce to jenom vychytat - až budu dělat devadesáté deváté :)) tak už to bude dobrý. Měla jsem dva druhy folie - šedou smooth a oranžovou flocked. Výsledek mě mile překvapil, výsledný efekt vypadá velice profesionálně. Byla jsem nadšená nejenom já, ale i noví majitelé triček.

Focení byl problém, barvy vypadaly pokaždé jinak. Trika jsou zn. Lambeste odstín Navy - tmavě modrá.
Velký motiv je na zádech.


Tady ještě dodělávka lyžaře na přední stranu. 


Ještě zabalit a podělit. Jarčo díky za obálky - suprově se hodily.:))


Díky za návštěvu.

1 komentář:

  1. Ahoj Zuzi, no to není možný, Ty jsi tak šikoooovná!!! Jak je možný, že vezmeš něco poprvé do ruky a hned takový výsledek! Tvůj manžel i kámoši musí být nadšeni.... Vyprdni se na účetnictví a živ se s tím.... jinak nemáš zač.... pá zlato

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...