VÍTEJTE

Vítejte a děkuji, že jste si udělali chvíli čas a nahlédli do blogu, který je věnovaný mému velkému hobby - tvoření z papíru. Přejí vám příjemně strávené chvíle při prohlížení. Těším se na Vaše komentáře.


pondělí 2. září 2013

VÍKENDOVÉ TVOŘENÍ

Tento víkend jsem vytvořila 3 přání. Všechna byla na objednávku, takže už mají své majitele. Všechna si objednaly mé kamarádky. 
První byla svatební gratulace. Použila jsem na něho pozaďové razítko plné lásky od Kety, které jsem embosovala průhledným práškem na bílou čtvrtku. Podle výřezů jsem vybarvila distress inkoustem srdíčka a obtáhla černým fixem. Na nápis jsem použila také textové razítko od Kety, které je embosováno bílým práškem na podkladovou červenou čtvrtku. Dozdobeno mašličkou a perleťovými srdíčky.



Další  dvě přání byla vyrobena pro paní učitelky do MŠ. Kamarádky dcerka se loučí s mrňátkama a postupuje do oddělení velikánů. Takže pro každou paní učitelku jedno přání jako poděkování. 

Na kytičky jsem použila nová razítka od  Heartfelt Creations, která mi sehnala Didi z Pretty Papers ( Didi díky) a jsou vhodná k vyřezávacím šablonám. Ale trefit se šablonou na vytisknutý motiv byl docela boj. 


Miluju motýly od Memory Box!!!



Děkuji, že jste dočetli až sem. Těším se zase příště. 

1 komentář:

  1. Říkala jsem si, že vybarvená razítka na svatebním přání jsou super, než jsem popojela na přáníčka pro paní učitelky. TO JE TEDA NĚCO! Ty vybarvené holčičky, ty jsou tak dokonalé. Dokonalé. Ty vlásky, kytičky...obdivuju. Pro mě je to umění, vybarvit to takhle živě a precizně. To jsou Copicy nebo Distressky? No je to jedno, protože co není v ruce, fixka sama nespraví :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...