VÍTEJTE

Vítejte a děkuji, že jste si udělali chvíli čas a nahlédli do blogu, který je věnovaný mému velkému hobby - tvoření z papíru. Přejí vám příjemně strávené chvíle při prohlížení. Těším se na Vaše komentáře.


sobota 2. února 2013

LEDNOVÝ SKETCH s Hurá Papírem

14. ledna vyhlásila Aktijka z Hurá papíru  celoroční výzvu - vyrobit každý měsíc jednu stránku do alba podle předlohy od Unky.
Předloha se mi moc líbila a tak jsem začala uvažovat, že bych se mohla zúčastnit. Zvolit vhodné fotky nebylo těžké. Týden před vánoci byli manžel s dcerou a přáteli na lyžovačce v italských Dolomitech a přivezli  spoustu nádherných  fotografií. Takže výběr byl jasný. 

Takto vypadala předloha. Opravdu se mi moc líbí určitě se k ní na jiných stránkách ještě vrátím.



Většina fotografií, které jsem chtěla použít byla na šířku tak jsem trošku improvizovala. Něco jsem ořízla, něco rozpůlila a udělala z jedné fotky dvě. Pouze spodní zůstala v původním rozměru.
Použila jsem papír   TPC Studio - WOODLAND WINTER "Snowfall"  jako podklad a další papíry Kaisercraft - PRAIRIE LANE "Lacey Bay" ,  Kaisercraft - PRAIRIE LANE "Hillcrest" a kousek bílého hedvábného papíru jako doplňkové. Nadpis jsem vyřízla pomocí vyřezávacích šablon od MemoryBox - Typewriter Upper Alphabet Set. Ostatní text je napsaný na počítači a oranžový text včetně čtverečku znázorňujícího lyžaře je vystřižený z mapy, kterou naši přivezli z hor. Na znak lyžaře jsem přilepila epoxidovou samolepku. Vločky vyražené raznicí jsou doplněny o kytičkové svorky.

Zpracováno, nafoceno a zasláno Jitce do Hurá Papíru, kde jsou již zveřejněné krásné stránky ostatních zúčastněných. Můžete nahlédnout zde.




Děkuji za návštěvu a Vaši přízeň.
Tvoření zdar!!!

5 komentářů:

  1. To je taková krása! Podle mého je Tvá stránka z těch všech stránek podle lednového sketche nejhezčí! Otevřeně se přiznávám k závisti, takovou stránku bych taky chtěla umět vyrobit... ;-D

    OdpovědětVymazat
  2. Je optavdu nádherná a taky jsem chtěla říct to stejné co Milka, jen jsem nechtěla, aby to někomu bylo líto. Ale je to tak, je bezkonkurečně nejkrásnější!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Úplně se červenám, děvčata díky moc. Tady u té stránky, si myslím, dělají hodně ty povedené fotky. Máme jich asi 200. Kdo to bude scrapovat?????

    OdpovědětVymazat
  4. Těším se na dalších 199 stránek :-) Tahle je skvělá!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...