VÍTEJTE

Vítejte a děkuji, že jste si udělali chvíli čas a nahlédli do blogu, který je věnovaný mému velkému hobby - tvoření z papíru. Přejí vám příjemně strávené chvíle při prohlížení. Těším se na Vaše komentáře.


sobota 24. listopadu 2012

ALBUM K VÝROČÍ A NAROZENINÁM - album 6

Minulý týden jsem dokončila další album na objednávku. Schodou okolností je to albumek příbuzný s Albumem z obálek jelikož putuje do stejné rodiny.  Tyto dárky mám moc ráda, obzvlášť když se zpětně dozvím, že se líbily. Je to pro mě takové pohlazení po duši a ujištění, že to co mě tak baví i za něco stojí.

Dnes je obdarovávací den, proto i já mohu obdarovat můj blog dalším příspěvkem. Nechtěla jsem dříve. Co kdyby náhodou někdo známý koukal.

Album má stránky velké 15 x 15 cm a vešlo se do něho 24 fotografií. Svázala jsem ho opět Zutterem a použila kroužky o velikosti 1 1/4". Na vrchní stránku obálky jsem použila akrylátovou desku také od Zutteru, aby vzniklo okénko a zároveň to bylo dostatečně pevné. Vazbu jsem spojila s obálkou. Inspirací mi byl návod od Ilony Č na blogu Pretty Papers. Jen ten výsledek dopadl trochu jinak. 

Tak a dost klábosení a snad se bude líbit i vám.





                                      

                                      
                                      
                                      
                                      

















Děkuji, že jste tu byli a zase někdy příště.

4 komentáře:

  1. Nádherné album - vyvážené kompozice, nemohu se vynadívat. Olga

    OdpovědětVymazat
  2. Nemůžu nic jiného než chválit. Máte to sladěné a hlavně vymazlené do posledního detailu!!!
    Přeji Vám i manželovi příjemný odpočinek na dovolené.
    Radana
    P.S. a jdu na další kolo v obhlížení

    OdpovědětVymazat
  3. Překrásné. Zjistila jsem, že jsem scrapařsky postižená ;-), vůbec mě nezajímají fotky, ale to vše okolo, papíry, ozdůbky, vychytávky. Strašně se mi album líbí, zvláště ty vintage části. Tleskám!!!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...