VÍTEJTE

Vítejte a děkuji, že jste si udělali chvíli čas a nahlédli do blogu, který je věnovaný mému velkému hobby - tvoření z papíru. Přejí vám příjemně strávené chvíle při prohlížení. Těším se na Vaše komentáře.


úterý 18. září 2012

ALBUM PRO EVIČKU - album 5

Bylo to album objednané ke třicátým narozeninám. Jelikož osůbku, pro kterou jsem ho vyráběla,osobně znám byla výroba o trochu snazší. Jenomže času pekelně málo. Když se na album dívám zpětně podle fotek tak vidím kde jsem ještě měla něco přidat a něco změnit. Nakonec jsem byla ráda, že jsem ho vůbec stihla. Při předávání objednatelce se z něho ještě kouřilo :)))  a oslava začínala za hodinu. 

Album je opět vyrobené z poštovních obálek, ale bez využití jakýchkoliv možných kapsiček. Použila jsem obálky velikosti A5 a vlastně tvořily pouze základ stránek. Na druhou stranu jsem výrobu z obálek ocenila úplně z jiného důvodu. Při tvorbě jednoho listu jsem si nepohlídala orientaci a nalepila druhou stranu obráceně, což jsem zjistila až po úplném dokončení stránky.  Po prvotním šoku jsem si uvědomila, že náprava je snadno možná. Obálku jsem rozřízla skalpelem a měla jsem vlastně dvě samostatné stránky, které jsem k sobě přilepila již správně. ULEVILO SE MI ! Obálka je vyrobena z vlnité lepenky polepené papírem. 
Stránky jsem opět svázala  Zutterem a saténovou mašlí.





























Děkuji za návštěvu a mějte prima den.


3 komentáře:

  1. Wow, album je parádní!!! Spousta práce, to tedy klobouk dolů! Věřím, že udělalo velikánskou radost.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné! Fakt se ti povedlo! Prosím tě, jaké to jsou ty poštovní obálky? Takové ty veliké co se do nich vejde A4?

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za slova chvály. Limetko, jedná se o obálky velikosti A5, na obálkách z Lidlu je označení C5.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...