VÍTEJTE

Vítejte a děkuji, že jste si udělali chvíli čas a nahlédli do blogu, který je věnovaný mému velkému hobby - tvoření z papíru. Přejí vám příjemně strávené chvíle při prohlížení. Těším se na Vaše komentáře.


sobota 3. března 2012

S RŮŽÍ

Dnes je to asi osmý den co mě skolila moje chronická rýma a dutiny a kašel. Že by mi bylo lépe se říci nedá. Spíše se to střídá, jeden den lépe druhý zase nic moc.
Když nemám čas na scrap tak si musím jít do toho mého kutlochu alespoň sednout a přičichnout vůni papíru případně alespoň uklidit stůl. Stejně tak tomu bylo včera večer. Už jsem měla absťák, tak že si aspoň uklidím, zařadím vyřezávací šablonky od Marianne designu. A jak tam tak sedím a prohrabuju se šablonkami, razítky a ostatním materiálem tak jsem na konec z dílny vylezla až ve čtvrt na dvanáct večer s dobitými baterkami (což mi vydrželo až do teď) a jedním hotovým přáním.
Je opět na mém oblíbeném kraft základu za použití vyžezávací šablony od Marianne designu a razítek od Hero Arts .



Přeji krásný víkend.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...