VÍTEJTE

Vítejte a děkuji, že jste si udělali chvíli čas a nahlédli do blogu, který je věnovaný mému velkému hobby - tvoření z papíru. Přejí vám příjemně strávené chvíle při prohlížení. Těším se na Vaše komentáře.


čtvrtek 23. února 2012

TŘI KRÁLÍCI

Před časem jsem si objednala velikonoční razítko, na krerém jsou čtyři rámečky s králíky. Koupila jsem ho v obchůdku Hurá papír. Moc se mi líbilo a moc jsem nepřemýšlela o jeho použití ( což se mi mimochodem stává u hodně razítek, které si kupuji ). Přání je vytvořeno z kraft základu v kombinaci s jarně velikonočními papíry.



Mějte se krásně.

1 komentář:

  1. Wat een super mooi kaartje is dit.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...