VÍTEJTE

Vítejte a děkuji, že jste si udělali chvíli čas a nahlédli do blogu, který je věnovaný mému velkému hobby - tvoření z papíru. Přejí vám příjemně strávené chvíle při prohlížení. Těším se na Vaše komentáře.


čtvrtek 28. července 2011

KAPSA A MINI ALBUM - album 1

Před časem jsem absolvovala pravidelnou návštěvu u své kosmetičky v nedalekém městě. Ačkoliv obě bydlíme v jedné vesnici a v sousedství tak se, díky pracovní vytíženosti, příliž nevídáme. Prostě musím přijít na kosmetiku abychom si popovídali. Přišla řeč i na mojí papírovou závislost a od toho už nebylo daleko k plánovaným oslavám 80tých narozenim jejího tatínka a moje nabídka na výrobu čehokoli.

Uběhl nějaký čas a asi týden před plánovanou oslavou jsme se setkaly abychom domluvili co vlastně vytvoříme. Jelikož na pozvánky už bylo pozdě neboť všichni již byli pozvaní, domluvily jsme se na jakémsi uvítání a poděkování za návštěvu na této rodinné oslavě. Nakonec jsme se rozhodli pro kaspičku s děkovnou kartičkou v počtu 15ks a  přidali jsme ještě vzpomínkové minialbum. Časově docele náročné, alespoň pro mě. Jelikož jsem stále začátečník v papírovém tvoření, trvá mi trochu déle než příjde ten správný nápad, se kterým bych byla alespoň trochu spokojená.

Nakonec se vše stihlo a tohle je výsledek.

Na fotografii je oslavenec ve věku cca 2let.

Mini album - velikost 15x15 cm uzavřený
  


Děkuji za návštěvu.

1 komentář:

  1. Tak to je skvělé album. Muselo dát hodně práce a jistě udělalo velikou radost.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...